B L A N K
❤ Follow ★ Home



"God's plan is like a movie , all the good and bad things are arranged together for the good ending ."



Deleted .

Bismillahirrahmanirrahimm . 
Assalamualaikum . 

Hei hei . Err . Tadi ade idea . Sekarang dah lesap . Terus taktau nak tulis ape dah . Haha . Actually aku baru lepas delete post post yang lepas . So , ni dikira post first lahh . Elehhh , kalau tak delete pun macam ade yang nak bace je . --'

Punca post tu didelete ... Ermm , nak mulakan hidup baru kot . Haha . * macam bangang je . Post post duluu tu buat aku terus ingat bende yang dah lepas . So , aku pun buatlahh keputusan nak delete . Delete punye delete ... Tak sedar yang dah habis semue aku delete . Hahaha . 


Harini , 4 January . Lagi seminggu , sekolah bukak . Harap sangatt tahun ni boleh jadi lebih baik dari tahun lepas . Stop buat kesalahan yang sama . Stop sakitkan hati orang . Usaha untuk berubah . Keep rewind it on my mind . Azam untuk tahun ni , entah . Aku rase tiap tiap tahun takde azam . Haha . Sebab kalau ade pun , tak terlaksana punyaa . :D


Aku harap tahun ni aku akan dapat Iphone . Haha . Mimpi yang tak mungkin jadi kenyataan . Kumpul duit sendiri baru boleh dapat . --' 

I've got to go ! Byeee . Btw , have a nice day in page 4 of 365 . :)